sreda, 23. marec 2011

Stekleničke za izziv

Klavdija v tokratnem izzivu želi dve otroški steklenički upanja. nastalo jih je šest, torej se lahko prijavim trikrat :)

mojster Miha in baloni; Miha mi je dal vetra, pa še vedno je bolj podoben enemu od pajacev iz risanke "A je to " kot Mihi :/. Sem ga že mislila obdržat doma kot ponečedek, a ker je moja dveletna nečakinja takoj, ko ga je zagledala, pogruntala, za koga gre, sem se odločila, da gre tudi on k malim bolnikom.

Pingvin in kuža

ena vitaminska in ena za srečo

Pa še nekaj stekleničk upanja za odrasle:

cvetoči
abstraktna črno-rdeče-perlasta in metuljčkasta (ta gre lahko morda tudi med otroške)


in še bleščeča s kačjimi pastirji (narejenimi s kalupi, ki sem jih pred leti dobila na swapu na Otoku zakladov)

Zdaj je treba le še vse , skupaj s stekleničkami iz prve runde, spraviti do Klavdije, da lahko odromajo do bolnikov....
Imam še eno neobdelano stekleničko... Vse kaže, da bom prvič delala stekleničko upanja za nekoga, ki ga poznam in ga imam rada :((((. Še vedno upam in molim, da se zdravniki motijo...

3 komentarji:

  1. Super si se potrudila in nastala je raznolika paleta stekleničk.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna še pa še. Krasne so in verjamem, da bodo bolnim ena lučka v njihovem temnem predoru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno zgledajo, se vidi da si se zelo potrudila. Super!!!

    OdgovoriIzbriši