torek, 3. januar 2012

Prijazno 2012!

Že kar lepo smo zakorakali v novo leto, prazniki so za nami, a menda še ni prepozno za iskrene želje.

Vsem želim, da bi bilo leto 2012 z vami čim bolj prijazno. Da bi bilo zdravo, polno prijaznih ljudi in prijetnih trenutkov. Da bi vam pustilo dovolj časa za ukvarjanje s sabo in vašimi najbližjimi. In da nam vsem skupaj ne bi nagajala tehnika, ko hočemo kaj objavit na blogerju ;).


Od lani se mi je nabralo kar nekaj stvari, ki vam jih moram še pokazat. Naj v tej objavi začnem z nekaj čestitkami, ki so bile pravočasno narejene in pofotkane, a mi jih ni uspelo objavit. Prve so bile narejene za letošnji swap novoletnih čestitk
Potem je bilo nekaj smrečic. Ta motiv je bil pri meni lani hit božično-novoletne čestitkarske sezone. Smrečice na teh čestitkah so narejene iz čestitkarske zaloge zvezdic, ki so bile v paketu z bleščicami in za katere se mi dolgo ni sanjalo, kako naj jih porabim
Pa še nekaj venčkov
Vseh voščilnic je bilo sicer veliko več, a ker je šlo za variacije na temo, sem jih pokazala le nekaj.

3 komentarji:

  1. Tudi tebi vse lepo v novem letu. Voščilnice z venčki so super!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušne zadevice. Tudi tebi želim lepo, prijazno, veselo in ustvarjalno leto.

    OdgovoriIzbriši
  3. lepe voščilnice, tiste za swap sem pa v živo občudovala.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši