ponedeljek, 12. maj 2014

Šopek marjetic za mamo

Sezona marjetic je. Tako lepo je na travnikih videti zaplate belih cvetov z rumeno sredico. Marjetice so med najljubšim cvetjem moje mame. Zato je dobila svoj šopek. Na voščilnici, se ve :)

Šopek je preprost, tako kot moja mama. Uporabila sem svoje štance rožic - za vsak cvet dve. S penastimi blazinicami sem dosegla 3D učinek.

Ni pa samo moja mama ljubiteljica travniškega cvetja, tudi jaz sem. In očitno gre to iz generacije v generacijo, ker tudi moja pupa zdaj navdušeno opazuje in nabira cvetje . Tako skoraj vsak dan dobim kak hecen šopek, ki mi ogreje srce, pa čeprav je sestavljen iz regratovih lučk, trave, samih cvetov brez pecljev ali pecljev brez cvetov :)

11 komentarjev:

  1. Lijepo si napravila buketić.Baš super izgleda na čestitki.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, ker se ta ljubezen prenaša.
    Voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Cartkano v svoji preprostosti :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz imam zelo rada marjetice in tvoj papirnat sopek je cudovit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja zelo lepa voščilnica. Tudi sama imam rada marjetice - katerim dodam samo "meglo" in je šopek preprosto eleganten :) Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprosta in iskrena se mi zdi tvoja voščilnica. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow! At last I got a webpage from where I know how to actually get valuable
    information concerning my study and knowledge.

    Here is my webpage :: Prosolution Pills

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite marjetice si naredila za Mami.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Živjo,

    se ti javim kar tule, ker noče prikazati tvojega e-naslova. Skratka pri Sanjarijah si dobila bonbonček, ko si komentirala mojo 500-to objavo. Prosim javi se mi na moj mejl, da se zmeniva kaj boš dobila:)

    Lp, Petra

    OdgovoriIzbriši