ponedeljek, 12. maj 2014

Šopek marjetic za mamo

Sezona marjetic je. Tako lepo je na travnikih videti zaplate belih cvetov z rumeno sredico. Marjetice so med najljubšim cvetjem moje mame. Zato je dobila svoj šopek. Na voščilnici, se ve :)

Šopek je preprost, tako kot moja mama. Uporabila sem svoje štance rožic - za vsak cvet dve. S penastimi blazinicami sem dosegla 3D učinek.

Ni pa samo moja mama ljubiteljica travniškega cvetja, tudi jaz sem. In očitno gre to iz generacije v generacijo, ker tudi moja pupa zdaj navdušeno opazuje in nabira cvetje . Tako skoraj vsak dan dobim kak hecen šopek, ki mi ogreje srce, pa čeprav je sestavljen iz regratovih lučk, trave, samih cvetov brez pecljev ali pecljev brez cvetov :)

12 komentarjev:

  1. Lijepo si napravila buketić.Baš super izgleda na čestitki.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, ker se ta ljubezen prenaša.
    Voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Cartkano v svoji preprostosti :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz imam zelo rada marjetice in tvoj papirnat sopek je cudovit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja zelo lepa voščilnica. Tudi sama imam rada marjetice - katerim dodam samo "meglo" in je šopek preprosto eleganten :) Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprosta in iskrena se mi zdi tvoja voščilnica. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite marjetice si naredila za Mami.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Živjo,

    se ti javim kar tule, ker noče prikazati tvojega e-naslova. Skratka pri Sanjarijah si dobila bonbonček, ko si komentirala mojo 500-to objavo. Prosim javi se mi na moj mejl, da se zmeniva kaj boš dobila:)

    Lp, Petra

    OdgovoriIzbriši