torek, 13. april 2010

oblekica za novo sosedo

Včeraj smo dobili novo sosedo, Saro. In za dobrodošlico bo dobila roza oblekico :)
Oblekica je narejena iz papirja, odpira se na vrhu.
Za osnovo sem vzela nekoliko debelejši roza papir in ga "ukrojila" v oblekico z rokavi. Nato sem naredila še enak kroj brez rokavov ter rokave iz črtastega papirja. Te sem nalepila na osnovo z rokavi, čez pa nalepila oblekico brez rokavov, da izgleda, kot da je pod obleko srajčka. Dodala sem še ovratnik in mu namesto gumba dodala razcepko, ter naštancani rožici, ki sem ju na sredi okrasila z gumbom. Na koncu sem dorisala šive z roza sakura souffle in belim sakura med pisalom, robove pa sem osenčila z belo blazinico za štampiljke.

Takole izgleda oblekica za sosedovo dojenčico



pa še detajl:rožica


2 komentarja: