sreda, 21. april 2010

Pomladna

Ker je pomlad že v polnem zagonu, je bil že skrajni čas za pomladno čestitko :).
Narejena je v tehniki embossing, ki sem jo tokrat uporabila prvič. Za osnovo sem vzela temno zelen karton in svetlo zelen papir iz zaloge. Svetlo zeleni papir sem poštempljala z vijugami, ki naj bi v tem primeru predstavljale trave. Uporabila sem posebno embossing blazinico in nato vsak odtis posula s prozornim embossing prahom in segrela s pištolo na vroči zrak. Potem sem enako storila še z odtisi metuljev na vijoličen, svetlo moder in roza papir. Metulje sem nato ročno izrezala in jih s 3d blazinicami prilepila na podlago.

Ker mi je všeč tako tehnika kot končni izdelek, se z embossingom zagotovo nisem igrala zadnjič :)

3 komentarji:

  1. Čudovita čestitka. Z embosing prahci tudi jaz rada delam, ker je končni učinek prav fini.

    OdgovoriIzbriši
  2. o hudo ... mi je všeč tvoja izdelava... zelo lepa čestitka

    OdgovoriIzbriši