ponedeljek, 8. november 2010

Domača naloga - 2. del

Pri Willowing smo morali drugi teden tečaja narediti dve domači nalogi. Drugi del, whimsies oz. deklice s preveliko glavo in premajhnim trupom, je nastajal v moji glavi cel teden, na papir ga pa nekako ni bilo časa spraviti.

Včeraj sem potem končno narisala tole mojo slikico, ki naj bi prikazala tisto, česar v otroštvu nisi imel, pa si si želel.

Stoje na rokah še danes ne naredim, pa tudi pri igrah z žogo sem še vedno boljkone nerodna :)

Pri risanju deklic sem neznansko uživala in za spremembo sem z njimi zadovoljna. Malo sta me je tokrat zeznila trava in "hrib", ampak na koncu se mi res ni več dalo ukvarjat s tem, da bi zadevo popravila. Bo drugič bolje...

1 komentar:

  1. Lepo si opravila domačo nalogo. In narediti tako stojo kot si narisala je res težko. Je popolna. Noge niti malo ne silijo na "fleks", ampak so perfektne špičke ☺ Bravo!

    OdgovoriIzbriši