ponedeljek, 1. november 2010

domača naloga

Z domačimi nalogami si nisem bila nikoli na "ti". V šoli sem jih vedno pisala na hodniku, zelo redko doma. Ampak praviloma sem jih pa naredila sama, pa čeprav na hodniku.
Tudi tokrat "oddajam" nalogo za tečaj willowing zadnji čas, pa še to le prvi del, drugi me še čaka.
Tokrat smo na tečaju zdravili travme iz zgodnjega otroštva in ker jih jaz hvalabogu nimam, sem k svoji slikici dodala želje za moje otroke, ko jih bom imela.

Nisem si priskrbela priporočenega materiala, zato sem se znašla kar po svoje. Namesto otroške knjigice sem uporabila platnico službenega bloka, tudi transferja nisem delala, ampak sem kar prilepila skenirano slikico in jo "obdelala".
Končni rezultat mi ni všeč, izpadlo je pretemno, ker skozi barve tolče črna barva platnice in nagajalo mi je vse, kar sploh lahko nagaja. Ampak ker gre za terapevtski projekt in ne umetniško delo, vseeno pokažem.

3 komentarji:

  1. Veš kaj, po moje pretiravaš :) Mixed media je točno to, da se podlaga šajna skozi, da je vse malo nepopolno :) in to je najlepši del.. ni tako zelo pomembno, da je popolno, kot da ob ustvarjanju uživaš in ti izdelek nekaj pomeni.
    Meni je tvoja stran všeč, še posebej barva, ki si jo izbrala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kljub temu, da ti najdeš tisoč in eno napako, je meni tvoja domača naloga prav všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja in Amikadeja hvala! Saj zdaj če pogledam z distance je tudi meni všeč ozadje. Ampak žal mi nanj ni prijelo nič belega ali vsaj svetlo roza (ne štampiljke, ne pisalo, nič) in je precej bolj temačno, kot bi si želela, kar me je čisto razbesnelo.

    OdgovoriIzbriši