torek, 18. januar 2011

projekt v teku

Jap, pletenje me še vedno močno drži. Tokrat me je premamila volna za polstenje in odločila sem se, da si naredim zimsko torbico. Izkazalo se je, da bo to projekt v več fazah...

Prva faza: pletenje. Torbica je bila precej velika :) pa šele zdaj vidim, da ji poziranje ni šlo najbolje - v resnici je bila čisto lepe in pravilne oblike, ne vsa zverižena kot na sliki


In po drugi fazi, pranju oz. polstenju, se je malček skrčila...

Priznam, skrčila se je drugače, kot sem predvidevala - po širini je bilo krčenje precej manjše kot po dolžini. A vseeno mi je všeč ..za prvič
Barva se sicer ni spremenila toliko kot izgleda na sliki, ampak zelo težko je ujetdvakrat enako svetlobo.

Nadaljevanje sledi... Čaka me še kar nekaj faz.

2 komentarja:

  1. ... zdaj dodaš še gumbek in lahko greš z njo na sprehod:-)))) Super rezultat!
    Zaenkrat sem še pri copatih,tvoja lepotička pa mi je dala mislit ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je - tudi jaz predlagam gumbek, ampak kakšen "hud" npr iz fima :-D

    OdgovoriIzbriši