torek, 4. januar 2011

Srečno z zamudo

December je prav odbrzel, tudi prvi trije dnevi novega leta so minili kot bi mignil, tako da moj blog šele zdaj obrača stran v koledarju.

Vsem želim prijetno, prijazno, ustvarjalno in zanimivih dogodkov polno leto, v katerem boste znali prisluhniti sebi in bližnjim in ki vas bo kaj novega naučilo ter vam podarilo veliko prijetnih spominov.

Začetek leta je čas za nove cilje in ker se meni pogosto kaj izjalovi, sem se letos odločila, da se bom prepustila toku. Bom videla, kako se obnese...

Pa da pokažem še malo lanskih stvari, ki jih prej nisem utegnila.

Novoletni voščilnici sta narejeni iz stare zaloge Hofrovih paspartu voščilnic, motiv je iz volne, pikane na filc, snežinke pa sem naredila s strukturno pasto in šablono.


To je pa rezultat malo drugačnega ustvarjanja :) - moja letošnja kolekcija božičnih piškotkov. Dve vrsti na sliki manjkata, ker sta pošli še pred fotkanjem :).

4 komentarji:

  1. Rdeča čestitka mi je še posebej všeč. Tudi tebi in vsem tvojim vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj bo novo leto zate in tvoje najbližje predvsem nasmejano. Voščilnici sta super, piškoti pa njami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz ti pa želim, da bo srčno in iskrivo, igrivo in nagajivo :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Punce najlepša hvala za vse lepe želje. Ogrejejo srček :)

    OdgovoriIzbriši