petek, 11. februar 2011

Cvetoča ljubezen :)

Ker prihaja valentinovo, vse naokrog cveti ljubezen, tudi na moji čestitki.
Idejo zanjo sem dobila, ko so na Craft-alnici razpisali izziv na temo Ljubezen je v zraku. Izziv je že mimo, sva ga s čestitko zamudili, a vseeno pokažem mojo ljubezensko gredico :)

Cvetovi so narejeni iz naštancanih srčkov in rožice, stebla in liste pa sem narisala z lepilom v svinčniku in potresla z zelenimi bleščicami.
Je pa voščilnica spet ekstra preprosta. Očitno sem v "simpl fazi" :)

6 komentarjev:

  1. Meni pa se nezdi tako preprosta. je pa res čisto valentinčkasta. Škoda, da si zamudila izziv. Je res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kok luštna valentinčkasto pomladna čestitka. Meni se zdi, da je ravno prav obložena, simpl :) in učinkovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in predvsem zanimiva :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi je všeč, taka lušna je s temi pisanimi oblikami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Včasih je simpl najtabuljše! :)
    Na mojem blogu te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa čestitka. Krasna kombinacija s srčki.

    OdgovoriIzbriši