četrtek, 3. februar 2011

Prva runda

Vsako pomlad v Sloveniji po zaslugi Klavdije in številnih, ki ji pomagajo, poteka delitev stekleničk upanja bolnikom z rakom.

Letos sem se oblačenja majhnih stekleničk od zdravil v fimo maso lotila malce prej kot običajno in tako je nastala prva "ekipa".

Tri z rožicami


Dve abstraktni

in dve otroški

Ker imam stekleničk, fima, volje in idej še veliko, se bo tem stekleničkam najbrž pridružila še kakšna.

4 komentarji:

  1. Punce super ste, ker s takšno vnemo delate te stekleničke upanja. Ko bova s fimom na ti, se bom še jaz kakšne lotila :)
    Tvoje so prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena jaz sem daleč od tega, da bi bila s fimom na ti. Ravno zadnjič sem ugotavljala, da sem se nazadnje ukvarjala z njim lani, ko sem delala stekleničke upanja. Tako da se jih lahko loti čisto vsak. Poskusi, morda te bo pa zagrabilo :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Waaaaaaaw...krasne so! Pridna si veš! Letos si me prehitela na celi črti...pa spomnila si me, še na par lanskih Stekleničarskih idej, ki jih še nisem uresničila...hvala, da si z nami že vsa ta leta!

    OdgovoriIzbriši