sobota, 31. december 2011

bonbonček ob koncu leta


Bliža se konec leta in odločila sem se, da podarim en bonbonček.

Zaradi nesporazuma sta do mene prišli dve enaki reviji Papercraft Inspirations, zato bi z eno - tisto, ki je prispela decembra ;) - razveselila eno od ustvarjalk. Sicer gre za oktobrsko številko in je zraven le pol običajnega darilca, pa še to je božično obarvano, a vseeno verjamem, da si bo katera od vas želela tale moj bonbonček, ki prinaša zanimive ideje za čestitkanje. Kako je videti, si oglejte na fotografiji :).

Tiste, ki bi želele revijo, se do 30.12. ob 23.59 pofočkajte med komentarji, na zadnji dan tega leta pa bom žrebala. Lahko mi pa tudi prišepnete, kaj se naredi, da bo objava o bonbončku ostala na vrhu bloga tudi po objavi drugih prispevkov ;).

8 komentarjev:

  1. Se že fočkam, kako pa narediti, da objava ostane na vrhu pa nimam pojma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo bi bilo, če bi bonbonček "pripotoval" do mene. Kako ostati na vrhu? Se ne da, če boš objavljala; se da, če tega ne boš storila. Tretje poti ne vidim...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nove ideje so vedno dobrodošle.
    SovaATT

    OdgovoriIzbriši
  4. Za takšne revije sem zmeraj in zato se takoj postavim v vrsto:)

    Kar pa se objave tiče pa narediš tako, da ji datum objave spremeni nekam v prihodnost in tako bo ostal na vrhu vse dokler boš želela. V tvojem primeru najbolje na 31.12.2011. Tako bodo vse objave, ki jih boš objavljala do takrat pod to objavo. Če boš imela kakšne težave mi javi na mail, pa ti pomagam. Ko to delaš moraš menda najprej objavit na današnji datum, pa potem spremenit v prihodnost, Prvo si že storila, tako da bi sprememba datuma morala delovati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene zanimajo tovrstne revije. postavljam se v vrsto, sploh v teh prazničnih dneh, so "bonbončki" še bolj slastni.
    lepo ustvarjaj še naprej!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožujem takšne revije. Z veseljem se postavljam v vrsto in upam da pomoč dobrih vil☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Super zadeva se postavljam v vrsto.
    Lepo ustvarjaj še naprej.

    OdgovoriIzbriši