nedelja, 13. november 2011

Smrečice - drugič

Še kar me držijo smrečice :) Tokrat sem se odločila za t.i. vintage, starinsko varianto.

Znova sem uporabila štanco, tokrat za bordure. In ker ima edina, ki jo imam, rožice na robu, sem pač vzela to, čeprav ni novoletna. Bordure sem nato osenčila z distress inki, jih sestavila v smrečice, okrasila s kamenčki in dodala pentljico na vrh. Prilepila na podlago - papir z notami je zastonj scrapbook papir z interneta, pikastega sem naštempljala sama. Tudi podlago osenčila z distressi, natio pa nanjo nalepila smrečico in vse skupaj na podlago iz eko kartona.

Kar zadovoljna :)





Še skupinska

3 komentarji:

  1. Pa imaš še ene lušne smrečice. Čeprav so motivi rožice, se človek sploh ne zavzame, pa sploh ni pomembno, ker na smrečici dobijo skoraj podobo snežink :) Lepo si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čušne rožaste, ki mi delujejo kot bunkice.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiii kako simpatično izpadejo :)

    OdgovoriIzbriši