petek, 7. maj 2010

Deževna čestitka

Ker je zadnje dni precej deževalo, je nastala deževna čestitka.

Je moja prva pobarvana z distress črnilom in mi je kar všeč. Čeprav roko na srce, barve so mi ljubše od dokaj "brezbarvnih" vintage čestitk.


Odtis je pobarvan z distress inkom old paper, vrtnice so narejene ročno in tudi senčene z istim distress inkom (itak imam samo tega :)), listki so izsekani s štanco, čipka je pa pred leti krasila sestrino poročno darilo :).

In še nekaj priznam: moji domači mi vedno prinesejo vso embalažo od raznih daril, ki so jih dobili: papir, trakove, okraske... jaz jih navdušeno sprejmem, nahrčkam, kar mi je všeč, potem pa včasih tudi kaj recikliram za čestitke ali kartako :).

1 komentar:

  1. ♥ ♥ ♥ lepa

    Všeč mi je, da deževnega momenta nisi pobarvala z živimi barvami :)

    OdgovoriIzbriši