ponedeljek, 3. maj 2010

Kazalki za izziv

Na Craft-alnici so tokrat razpisali izziv na podlagi fotografije.


Ob začetku izziva sem si rekla: "Ah, to pa meni ne bo šlo, pa še tak starinski stil je, ki meni ne gre od rok...". In sem odmislila sodelovanje...

Čez nekaj dni pa sem brala knjigo in kot nalašč nisem imela pri sebi nobene kazalke. Takrat mi je kapnilo, da lahko poskusim narediti kvazi starinsko kazalo za knjigo. Hotela sem takega s starinsko pisavo, a so v trgovini prodali štampiljko s pisavo, ker sem jo očitno predolgo hodila gledat.

Nato sem začela ustvarjat "kartako" in na koncu sta nastali dve knjižni kazali, tisto brez rožic je obojestransko.



detajl: ročno narejena rožica. Uporabila sem štance, izsekane delčke po robovih senčila z rjavo blazinico in jih vsak izsekanček s škarjicami malo zvila, da so rožice na koncu bolj 3-d.





Osnovni navdih za kazalki je bila knjiga, za stil pa "starinsko" vzdušje na fotografiji in umirjeni rjavkasti toni. In ker mi je bil "košat" rumen cvet tudi neznansko všeč, sem na eno od kazal dala še rumene cvetove. Sicer niso tako živo rumeni, ker so senčeni po robovih, ampak tako lepše pašejo na kazala :).

6 komentarjev:

  1. Super! Čeprav si mislila, da ti izziv ni pisan na kožo je na koncu nastal lep izdelek. :) Hvala, ker si nam se priružila na tretjem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Izdelek za izziv je celo uporaben in knjižni kazalki sta prav lepi :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. ♥ ♥ ♥ lepi kazalki (btw super izraz za knjižno kazalo :))

    Pa da bosta svoje delo dobro opravljali :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsekakor zelo uporabna zadeva in glede na to, da se jaz skoz lovim s temi kazalkami bi bilo super, da bi imela v vsakem prostoru eno :-))). Mi je všeč, kako si bila nagovorjena in dobro si se to spomnila. Včasih se je prav zanimivo izzvati tudi z izzivi, ki se na prvi pogleda zdijo, da sploh niso za nas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala dekleta.

    Vladuška jaz imam ta kazala vsepovsod, a ko kakšnega rabim, ga zagotovo ni pri roki. Se mi zdi, da so zakleta :)

    Potiskano kazalce že služi namenu :). Kazalka z rožicami se mi pa še malo smili, ker se bodo 3-d rožice v knjigi verjetno sploščile. Jo bom pustila vsaj nekaj časa, da se mi ne bo zdelo, da sem čisto vrgla stran čas, ko sem oblikovala cvetne listke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kazalki sta, pa tisto z rožicami je lahko le kot okras, saj je lušno.

    OdgovoriIzbriši