četrtek, 27. maj 2010

Nežna in bleščeča

Zahotelo se mi je narediti eno nežno, nežno čestitko. In ko sem na Valitinem blogu videla tole idejo, sem vedela, da bo moja nežna čestitka narejena na tak način.

Ker ne maram samo papagajsko ponavljati, je moja čestitka nekoliko drugačna od Valitinih. Predvsem je bolj kiči :)

Tokrat mi je preglavice povzročal trak. V moji škatli s trakovi ni bilo niti enega, ki bi sodil na čestitko, brez se mi je pa zdelo prepusto in preveč podobno osnovni ideji.

Naposled sem našla bel organza trakec, a se je kar "izgubil" na čestitki. Zato sem ga "pofrizirala" - namazala sem ga z lepilom za bleščice in ga povaljala v takih bleščicah kot rožice. Nato sem ga malo pustila, da se je lepilo posušilo, in namontirala na čestitko.

Zdaj mi je všeč, ker se dokaj diskretno sveti, hkrati pa ni več neopazen. Bleščice ne odpadajo, razen pri zavezovanju pentljice so se malo "usule". Sem jih odstranila s suhim čopičem.


detajl: bleščeča rožica

Ni komentarjev:

Objavite komentar