ponedeljek, 11. oktober 2010

prve letošnje novoletne

Ustvarjalni blogi so že polni novoletnih voščilnic, moj je bil pa še vedno zelo poleten. In ker me je še vedno držala bleščeča mrzlica od zadnje voščilnice, sem prvo serijo letošnjih božično-novoletnih naredila z bleščicami.

Pa še nekaj fotk posameznih voščilnic...




Naredila sem jih tako, da sem "šablone", narejene s cuttlebugom, "pobarvala" z lepilom v svinčniku in nato potresla z bleščicami.
Potem, ko so se mi bleščice nekajkrat potresle po kuhinji, me je bleščeča faza minila :).

2 komentarja:

  1. Ja, to pa verjamem, da te je minila faza, ko se je bleščalo vse naokoli. Tako rada bi se tudi jaz lotila božičnih zadev, pa mi še ne uspe. Morda pa res kmalu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne čestitke!
    Veliki pozdrav iz Hrvatske, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši