nedelja, 31. oktober 2010

priprave na zimo

Ta teden je očitno teden poskušanja novih stvari :). Poleg risanja sem se lotila tudi pletenja.

Vem da se sliši kar malo sramotno, ampak ne znam (oz. nisem znala) plest. In ker me je zadnjič v Hofru "nagovorila" simpatična volna s cofki in odšla z mano domov, sem se odločila, da za začetek spletem šal in se tako pripravim na mraz in zimo.

Nastal je mehek in topel šal, poln napak in vigivagi oblike, ampak meni je všeč. Sploh, ker se na koncih razširi in je že zato nekaj posebnega (dizajn seveda sploh ni plod naključij ;)).

Tako zgleda moj čisto prvi šal na kavču


In tako na modelu :)
Zdaj me čaka še en zavojček cofkaste volne ...

5 komentarjev:

  1. Čakaj noooo, nič sramotnega ni na tem, da česa ne znamo. Mogoče bi bilo zgolj na tem, da ne bi imeli poguma poskusiti.
    Fino zgleda tale tvoj šal, prav gotovo te bo dobro grel v mrzlih dneh.
    Učimo se lahko do konec življenja, nikoli ne bo dolgčas :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je, da poskušaš nove stvari in tudi fajn ti je uspel ta šal. Naj te greje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh eni še vedno ne znamo in tale tvoj viga vaga šal je prav lušten. Nič se ne vidi da kaj ni tako kot bi moralo biti. In ker je unikat je verjetno tudi prijetnejši za nošnjo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja imaš prav, najpomembnejše je poskusiti :). Še nekaj šalov navigivagam, pa mi bo šlo že prav fajn.

    OdgovoriIzbriši
  5. uf je lep, ko sem jaz še pletla, ni bilo tako fajnih volnic.. zdaj zaenkrat samo občudujem, se učim raje kaj drugega.. super ti gre vig vag.. skoraj pomeni kot tik tak pa je šal... :)

    OdgovoriIzbriši