četrtek, 28. oktober 2010

Tudi mene je zagrabilo

Ko je Sonja pred časom omenila brezplačni spletni tečaj risanja obrazov oz. prikupnih pup, ki ga ponuja Tamara, sem pomislila, da to ni zame in da se tega nikakor ne bom šla.


Potem je pa več slovenskih ustvarjalk objavilo svoje izdelke s tega tečaja in sem se začela poigravat z mislijo, da pa bi vseeno poskusila, ali sploh zmorem narisat obraz. nazadnje sem obraze risala v osnovni šoli in vem, da mi takrat to ni pretirano dobro šlo.
Naslednja faza je bilo poigravanje z meni ljubimi akvarelnimi barvicami ob tečaju ;)
Nastalo je tole:

Za prvič sem še kar zadovoljna, se je pa izkazalo, da je pametno poslušat nasvete izkušenih in ne morda že v prvo delat malo po svoje. Sicer je pa ravno v nepopolnosti čar človeške lepote, aneda?
Priznam, uživala sem sto na uro in že razmišljam o novih obrazkih, ki jih bom narisala. A to pomeni, da sem okužena? ;)

4 komentarji:

  1. Jupiiiiiiiiiiiiiiijaaaaa, okužena si :) Kako dolgo te bo držalo, če pa že druga :) Mene drži, ker poskušam stalno nove reči, hodim na nove tečaje..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja neverjetne ste vse s temi obrazki. Prav dobro ti je ratalo ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja tudi jaz ne vem, koliko časa me bo držalo, vsekakor pa zdaj zelo uživam in že rišem drugo pupo. In to tudi nekaj šteje.

    Ne vem, če bom šla še na kak tečaj, saj bi rada predvsem odkrila svoj stil, tečaji te pa hočeš nočeš usmerijo malo po svoje. Ampak ne bom rekla, da se tega ne bom nikoli šla :)

    Ta tečaj mi je sicer prišel zelo prav, ker prej nisem niti vedela, kako se lotiti zadeve. Zdaj so mi jasni vsaj proporci pa senčenje, kar mi bo nedvomno koristilo.

    Andreja hvala. Jaz na tole pupo gledam predvsem kot na začetek in nekaj, kar se mora še precej razviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jee, sploh nisem vedela, da si zraven!! Te je potegnilo iz istega razloga, kot mene! No, pa da vidimo... Super si naredila, pa še pravi moto si užgala zraven!!
    Pri tem tečaju mi je všeč, ker določene stvari tako poenostavi, sploh zame, ki sem rojen komplikator! Mene je prijelo, morda drugi teden celo bolj kot prvega!

    OdgovoriIzbriši