petek, 21. oktober 2011

Še nekaj gnezdec

Že v prejšnji objavi sem obljubila, da pokažem še nekaj gnezdec. Tako jih je zabavno delati, da sem kar padla v perlice in žico :)

Gnezdece na verižici izpade prav elegantno (in precej bolj drago, kot je v resnici ;)). Priznam, gnezda so zdaj mji najljubši obeski.

Najprej je nastalo gnezdo s sivimi "jajci"
In zelo kmalu je dobilo rjavo in marelično setrico
Pa še gasilska fotka - malo nerealne barve, a vsaj ostra slika.

In potem, ko sem že pospravljala vse skupaj, se je žica kar sama ovila okoli roza-vijola perlic. Nastal je mini strok. Ali pa parček, kakor vam drago. Ta obesek je dokaj droben, a meni je všeč.
Seveda imajo zdaj že vsi zanke. Ko sem fotkala, se mi je tako mudilo ujeti dnevno svetlobo, da sem zanke za obesit dodala kasneje :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar