četrtek, 20. oktober 2011

Uhančki

Uhani so moj najljubši kos nakita. Brez njih praktično ne morem iz hiše. In ko je Mira na forumu Otok zakladov že kar nekaj časa nazaj razpisala swap oz. izmenjavo uhanov, se nisem mogla upreti. Prijavila sem se in izdelala dva para. Pravzaprav sem naredila tri pare, ker se je bilo tako težko odločit :). Tudi tehniko sem izbirala zeloo dolgo, naposled pa sem se odločila za žico in perlice. Na koncu se je sicer izkazalo, da je večina ustvarjalk razmišljala podobno in je bilo na "razstavi" na srečanju otočank v Dekanih pred skoraj mesecem dni (uf, a je res tako hitro minil en mesec?) kup uhanov iz žice in perlic...

Ker nisem vedela, kdo bo izžrebal moje uhančke, sem naredila bolj klasične. Dobila jih je an-ja.
Prvi so črno-sivi.

Drugi pa "gnezdeca" s perlicami; na fotografiji na enem uhanu štrli žica, a sem to kasneje popravila.
Tole so pa uhančki, ki so ostali doma
Jaz sem izžrebala dva para lepotcev, ki jih je naredila Jayne
Pridna mravljica mira pa je vsaki udeleženki swapa podarila en par. Odločila sem se za oranžne, ker nisem imela prav nobenih v tej barvi.
Te uhančke sem pa nažičkala včeraj med gledanjem televizije in so pravzaprav krivi, da sem se spomnila, da še nisem pokazala uhanov iz swapa
Tole ni uhan, temveč broška :). Naredila sem jo za srečanje v Dekanih, pravzaprav za mačka v žaklju, za katerega udeleženke srečanja izdelajo izdelek na določeno temo, tokrat je bila tema sončnice, dajo vse izdelke na kup in žrebajo...
V Dekanih je bilo sicer malo drugače, ker sva izdelke za mačka prinesli le jaz in Alenčica, tako da sva jih le izmenjali. Jaz sem tako dobila čudovito temno torbico s sončnico, ki pa je žal tako zaposlena kot torba za nakupe in prenašanje malice, da je nisem mogla poslikat :).

5 komentarjev:

  1. Ob tvojih krasnih uhančkih bo še mene zamikalo, da bi jih začela nositi :) Super so!

    OdgovoriIzbriši
  2. Končno lahko komentiram tvoje objave, me je blogger pri tebi vedno zezal, pa ne vem zakaj!

    V glavnem, vsi so nekaj posebnega, a gnezdeca so mi najljubša. Imajo toliko simbolnih pomenov!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama zelo rada nosim uhane in jih imam že lepo zbirko, vendar se ne bi branila še enih tvojih :). So pa tudi mene še posebej nagovorila gnezdeca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Punce najlepša hvala! Pokažem še kako gnezdece, jih je tako luštno delat, da jih je nastalo več :)

    Maja tudi mene je blogger zadnje mesece hecal, pa ne vem, zakaj. To je eden od razlogov, da sem zelo malo objavljala in praktično tudi nič nisem komentirala na drugih blogih, ker je tako nagajalo. Upam, da bo zdaj bolje...

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj, šele zdajle sem naletela na tvoj blog...
    Jaz imam pa gnezdeca, jaz imam pa gnezdeca.....
    Ful hudi uhani, pa tako lahki! Obojni so že "unošeni". Sem prav vesela da sem swapala!

    OdgovoriIzbriši