ponedeljek, 31. oktober 2011

otvoritev sezone

novoletnih čestitk

V primerjavi s prejšnjimi leti sem se letos izdelave novoletnih voščilnic lotila dokaj pozno, a pomoje bo še dovolj časa, da še pred božičnimi prazniki naredim vseh 40, kolikor jih rabim zase in naročila v žlahti.

Ker sem dobila lepe tridimenzionalne slikice ter flower soft kosmičke, sem morala nujno preizkusit, kako to gre. Všeč mi je ta videz, a mislim, da bom izrezovanje ostalih natisnjenih tridimenzionalnih sličic prepustila sestri, pa naj si ona letos naredi voščilnice v tem stilu.

Pa še slika od blizu, da se bolj vidita tridimenzionalni in "puhasti učinek

3 komentarji:

  1. Krasen motiv, beli puhasti dodatki delujejo zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Puhasti dodatek je tista pikica na i, se mi zdi. Dela pa je zagotovo zelo, zelo veliko, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema! Simona ni veliko dela, saj so slikice natisnjene in pobarvane. Treba jih je le izrezati, prilepiti s 3d blazinicami ter na koncu določena mesta namazati z lepilom ter nanje potresti kosmičke. Nato kosmičke otreseš in to je to :). Mene bolj moti, da pri tej vrsti voščilnic ni veliko prostora za inovativnost, domišljijo ustvarjalke - vse izpade tako, kot si je zamislil nekdo drug. In s tem pri meni odpade pol veselja z voščilnicami. Zato jih prepuščam sestri, čeprav so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši