petek, 4. november 2011

Smrečice

Smrečice - novoletne ali ne -, so moj najljubši motiv za božično-novoletne voščilnice. Prvo letošnjo serijo tako sestavlja pet smrečkastih čestitk.


Vsaka smrečica je narejena iz 14 naštancanih in osenčenih srčkov, enega kvadratka in naštancane zvezdice, popackane z lepilom z bleščicami. Osnova za ptičke, ki so tudi domače izdelave, je naštancan krog. Sneg je natrgan bel papir, ozadje je embosirano s Fiskarsovimi ploščami, ker nimam hroščka ali podobnih zverinic.

Pa še ena od blizu.

Kot se najbrž že opazili, je vsaka čestitka pikico drugačna. To je moj način delanja serij :). Občudujem tiste ustvarjalke, ki lahko naredijo deset ali več enakih voščilnic, a meni to ne gre. Po drugi strani pa je serije hitreje delat, kot če je vsaka čestitka popolnoma drugačna. Zato jaz delam serije voščilnic, pri katerih je osnovni motiv enak, pikica na i je pa pri vsaki malo drugačna. Tokrat sem premikala ptičke, pa tudi vsaka ima malo drugačen "sneg" :)

6 komentarjev:

  1. Prav luštna srčkasta smrečica. Krasna ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušne so tele srčkaste smrečice, kajne. Mi smo jih delali lani na naših muzejskih ustvarjanicah.

    OdgovoriIzbriši
  3. fuul lepe...meni so všeč na tak način narejen voščilnice/čestitke:)

    OdgovoriIzbriši
  4. V chromu še zmeraj ne gre komentirat, zgleda pa bo šlo v Firefoxu :)) Skratka, tele smrečice so mi zelo lušne in dobra ideja, da so oblikovane iz srčkov. Ptički in zvezdica pa dajo piko na i. Meni so sploh všeč take pokrajinske, s pridihom pravljičnosti. Sem pa tudi sama ena tistih, ki se ne rada ponavljam in delam serijo enakih čestitk. V takem primeru tudi sama vsaj malo premaknem kakšno stvar ;) Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasne voščilnce, lepe smrekice in krasno skupaj sestavljeno

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa razmišljam od kje mi je znana ta smrečica
    http://stampzone.blogspot.com/2010/12/punch-art-christmas-tree-card.html

    OdgovoriIzbriši