nedelja, 26. februar 2012

Afriške živali - prvič

Potepanje po Južni Afriki sva začela v Johannesburgu in najina prva postaja je bil rezervat za divje živali, kjer sem se prvič v živo srečala z afriškimi živalmi. Večina od njih je v meni vzbudila strahospoštovanje.

Čeprav se po rezervatu voziš v avtu in vidiš, da je okoli njega ograja, je vseeno čisto drug občutek kot v živalskem vrtu. Živali so tu vseeno v bolj naravnem okolju, čeprav jih, vsaj divje mačke, krmijo v rezervatu in si hrane ne iščejo same. So pa očitno vseeno divje, ker razen na določenih točkah ne smeš iz avta, ker je prenevarno.

Od prizorov me je najbolj prevzelo parjenje nojev, od živali pa gepard in levji, leopardji in gepardji mladiči, ki si jih greš ogledat v posebno ogrado in se jih celo lahko dotakneš ali se z njimi igraš.

mladič leoparda - ta je bil strašansko igriv
in precej bolj divji gepardji mladič - s tem se nismo smeli igrat

noj

lev

beli levi pri hranjenju

in navadni levi pri počitku


svinja bradavičarka

gepard, ki počiva na poti


3 komentarji:

  1. Čudovite živali, ki vsekakor sodijo samo v naravno okolje. Jaz sem imela priložnost takole videti le gorile, ki so me čisto prevzele. Verjetno zato, ker imajo povsem identične kretnje in mimiko kot ljudje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je moralo bit pa noro dobro potovanje. Meni je še samo kak bližnji safari park super, ko živali niso v majhnih kletkah, tole mora bit pa res posebno, videti jih še bolj na odprtem. In tudi z bolj naravnim obnašanjem. Se že veselim novih fotk :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res spoštovanja vredne živali in verjamem, da jih je čudovito videti tako v živo.

    OdgovoriIzbriši