nedelja, 8. april 2012

Vesele praznike!

Prazniki so vedno dobrodošli. Nekateri zato, da si malo odpočijemo, drugi, da najdemo notranji mir, tretji, da "podelamo" stvari, ki jih iz tega ali onega razloga v zadnjem času nismo uspeli postoriti.

Tokratni velikonočni prazniki so mi zaradi svoje dolžine omogočili vse našteto. Tudi to, da naposled kaj objavim na svojem blogu, ki sem ga več kot mesec dni zapostavljala zaradi kupa drugih stvari.

Pred tokratnimi prazniki mi je malo zmanjkalo časa za ustvarjanje nove dekoracije. Mi je pa uspelo narediti vse voščilnice in pobarvati pirhe. Vsaj nekaj.


In tako sem rekrutirala kokoško, ki sicer moj dom ob praznikih krasi že kar nekaj let. Že dolgo nazaj sem jo namreč dobila v okviru swapa na Ustvarjalni skrinji od Barbare. Barbara, če slučajno zaideš na moj blog, se ti še enkrat zahvaljujem za kokico, ki vsako veliko noč ždi na mojem oknu. Letos je pa prvič prišla na mizo in tam znesla pirhe :).

Pirhe sem letos pobarvala z rdečim zeljem (modri) in sokom od vložene rdeče pese (morali bi biti roza, pa so kvečjemu umazano roza). Rdeča pesa me je razočarala tudi zato, ker se je barva vpila v rastline in tako ni bilo nič z lepimi odtisi.

Pa še tokratne velikonočne čestitke. Vse so na isto finto, zato kažem le tri primerke. Idejo zanje sem dobila nekje na netu, žal ne vem več kje, sem pa zadevo zaradi časovne stiske malo poenostavila.

2 komentarja:

  1. Uuu kako so luštne. Zajčkov repek je "in"...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale kokoška je res super in je krasna dekoracija z lepimi pirhi. Sama se še nisem odločila za barvanje na tak naraven način. Tudi voščilnice so prav lušne.

    OdgovoriIzbriši