ponedeljek, 16. april 2012

Rojstnodnevna

Moj oče je včeraj praznoval rojstni dan. In ker k darilu obvezno sodi voščilnica, jo je dobil. Narediti voščilnico zanj sicer ni preprosto. Tipično moške voščilnice, kot so razne srajce, športno, ribiško ali lovsko obarvane čestitke, niso zanj. Še manj take z golimi ženskami ali prsmi, ki so tudi pogoste za moške.

Zato sem se odločila za čestitko, ki ima nevtralen motiv, a je vesela in živahna, kakršen je tudi moj oče.
Oblačkasto ozadje je narejeno s šablono iz "scalloped" kroga ter modrim in rumenim črnilom za štampiljke. Napis pa iz vrvice za dokumente in "zastavic" iz ostankov papirja.

Tole so pa zajčki, ki sem jih pozabila pokazat pri velikonočni objavi. So preprosti pirini piškotki, ki se zelo lepo podajo h kavi ali čaju. Zajčki so že zdavnaj odskakljali naokoli, meni pa je ostala le še slikica :)

3 komentarji:

  1. Meni so zelo všeč take pisane z nebom v ozadju in verjamem, da je bil oče vesel te čestitke. Zajčki zgeldajo super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super voščilnica! Meni je tudi problem izdelat nekaj za moškega, kar ni srajca, naga ženska itd. Res se vse giblje tu okrog. Aja,a l pa še kak avtomobil. Nekateri sicer to hočejo, ampak če mi pustijo kreativnost, pa se tem motivom izogibam. Tvoj oče mora bit res živahen, ko je dobil tako lepo voščilnico.
    Piškotki pa zgledajo slastni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatična voščilnica, verjamem da mu je bila zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši