torek, 18. december 2012

Božiček na poti















   
Do božiča je še en teden in Božiček je že na poti. Z jelenčki potuje čez zasnežene pokrajine

 in mesta...

Vsako leto se ob izdelovanju božičnih in novoletnih voščilnic držim določene teme oz dveh. Kot ste že verjetno ugotovili, so bila prve tema snežinke. Druga so pa Božički :)

Za tokratne voščilnice oz . tehniko mi je bila navdih Michelle Zindorf, ki s štampiljkami in različnimi barvami ustvarja prave čudeže.

Pri zgornjih sem uporabila štampiljke dreves, modre in sive blazinice za štampiljke in štampiljko Božička z jelenjo vprego. Ker štampiljka ni "polna" ampak je taka, da se odtis lahko pobarva, sem si pomagala s črnim flomastrom, da sem dobila želeni učinek

Pri voščilnicah z mestom je pa poleg štampiljke Božička in blazinice uprabljen še izrez hišic, strukturna pasta in bleščice.

5 komentarjev:

  1. Super lepe, z njih veje pravo zimsko vzdušje. Hišice s snegom so pa sploh čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so lepe; obe verziji sta mi všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsekakor zelo zanimive in drugačne čestitke. Všeč mi je kako božiček z jelenčki preletava pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi sta obe različici. Lp

    OdgovoriIzbriši