petek, 7. december 2012

Pričakovanje

Že skoraj teden dni nazaj se je začel advent. Ta čas imam zelo rada, ker se pripravljamo na božič in si tako popestrimo turobne zimske dneve in dolge večere.

Ob začetku adventa med drugim okrasimo dom z venčki. Letos sta moja venčka za mizo in vrata preprosta, okrašena le z majhnimi bunkicami, spletena pa kar iz bršljana, ki mi raste ob hiši.






Seveda pa še naprej delam tudi čestitke.
Te, ki jih kažem danes, so preproste in primerne za "množično produkcijo", kot temu pravimo ustvarjalke. Sicer jaz nisem za velike serije, tako da je pri meni nastalo šest takih voščilnic, pa še te niso popolnoma enake. ker nisem čisto enako odtiskovala snežink.


 Osnova je narejena iz biserno belega šeleshamerja. snežinke so odtisnjene z distress inki. Ker se ti na biserni šeleshamer malo slabše primejo, sem jih poivnala s papirnato brisačko, da se niso razmazali. tako sem dobila rahlo zabrisan učinek, ki pa mi je všeč, ker je tak zimski in deluje mehko kot zimska pokrajina :). Odtisnila sem še napis srečno, dodala pentljico in okrasni kamenček in to je to.

Pa še skupinska fotografija. Zaradi perlastega kartona je blo praktično nemogoče lepo fotografirat vse na kupu- 

1 komentar:

  1. Venčka sta mi res všeč. V svoji preprostosti polna sporočila. Voščike pa zimsko simpatične.

    OdgovoriIzbriši