petek, 21. december 2012

Še nekaj Božičkov

Božički so glavne zvezde tega časa. Tokratne voščilnice so kar "portreti" tega dobrega moža. :)






Žal je tale skupinska edina, ki sem jo posnela pri dnevni svetlobi in na kateri so vidne dejanske barve.

Vsi elementi Božičkovega obraza so izrezani ročno razen oči. Brada, brki in rob kape so iz ročno izdelanega papirja (kupljenega), vse je malo posenčeno z distress inki, lička sem pa naredila s pomočjo cofka, ki sem ga pomazala z roza barvo za štampiljke. Spet zelo preprosto, čeprav rezanje pobere kar nekaj časa.

Pa še nekaj fotk, tokrat žal pri slabši svetlobi.






To je tudi moja zadnja serija letošnjih božičnih in novoletnih voščilnic, če ne štejem tistih za swap, ki jih še ne smem pokazat.


5 komentarjev:

  1. Všeč mi je, ko je ročno delo res ročno delo. Luštni so tile Božički.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všečne so tele. Božiček je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštni božički :-))
    Krasne voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luštni božički-super voščilnice:)

    OdgovoriIzbriši