petek, 7. februar 2014

Mavrica - drugi poskus / Rainbow - 2nd try

Potem ko sem na Less is More dopoldne objavila prvo mavrično čestitko sem ugotovila, da morda ne ustreza povsem zahtevam izziva, saj ni dovolj "čista" v smislu, da zaradi traku ostane bolj malo belega prostora.

Zato sem naredila še eno, ki mi je bolj všeč. Ta je zagotovo "Clean and simple" :)

After posting a card on Less is More earlier in the day I realised my card was maybe not CAS enough for the challenge as there's not much white space. So I decided to make another one. I like it better. This one sure is Clean and Simple :)



Uporabila sem recikliran karton, ki je v zadnjem času moj najljubši material za čestitke (če slučajno kdo še ni opazil ;)). Ven sem izštancala nekaj metuljev in jih "podložila" z mavričnim papirjem. Dodala sem še bel napis, ki sem ga naredila v tehniki vročega embosiranja.

I used recycled cardstock (my favourite), punched out some butterflies and added some rainbow-coloured paper. Then I hot embossed a Slovenian sentiment "It's your day".

6 komentarjev: