sreda, 10. avgust 2011

Na planincah sončece sije


Letos sicer bolj poredko ali pa vsaj ne takrat, ko imam jaz čas :/. Saj ne da sem nek fanatičen planinec, ampak ob lepem vremenu se je luštno umaknit v tišino in hlad gora, tako da me letos kar moti, ko je zelo malo primernih dni.

Kljub temu mi je uspelo izkoristiti vsaj nekaj primernih dni za skok v gore. Eden od izletkov, na katerega nisem pozabila vzeti fotoaparata, je bil na bližnje Kofce. Mišljeno je bilo, da bo tak na izi, uvajalni pohod do koče in planšarije na zgornji sliki, pa me je potem zaneslo kar na vrh Karavank :)


po vijugavi poti

mimo planinskih rožic

malo navkreber

in že si na vrhu, od koder se odpre lep pogled na slovensko ....

.... in avstrijsko stran

planinska kavka

osliček
in krave na planini Kofce

2 komentarja:

  1. Letos je z izleti v gore in hribe bolj tako-tako, ampak kljub vsemu se da najti kakšen primeren dan. No, tebi je vsekakor uspelo. Po fotkah sodeč je bilo enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo. Je pa res letos precej neugodno z vremenom, sploh zato, ker je slabo vreme predvsem čez vikende. No, upajmo, da se bo dalo še kaj izkoristit v ta namen.

    OdgovoriIzbriši