petek, 3. januar 2014

Novo leto - nov blogozačetek

Moj blog je celo lansko leto počival oziroma se je prijazno umaknil zadevam, ki so bile višje na mojem spisku prioritet.

Potrpežljivo je čakal, ko sva se z dragim v začetku leta preselila v skupni dom in ga opremljala. Ni se pritoževal, ko je popolnoma zmanjkalo časa zanj, ker je na svet prišla najina prvorojenka. In opazoval, kako so minevali dnevi in meseci, ko smo se navajali na družinsko življenje, šteli neprespane noči ter se toliko igrali in se imeli radi, da je zmanjkalo časa za vse drugo, tudi za ustvarjanje.

S prihodom novega leta sem sklenila, da blog oživim. Z njim pa bo, upam, bolj zaživelo tudi ustvarjanje, ki mi, kot sem ugotovila med delanjem novoletnih voščilnic, daje veliko energije.

Tako nežno piham prah s Šnjik šnjaka in kažem nekaj stvari, ki mi jih je uspelo narediti in fotografirati lani. Novoletne voščilnice bom pokazala posebej.

Vsem želim prijazno, ustvarjalno in idej polno leto 2014 ter se že veselim druženja z vami :).

Šal, ki sem ga spletla še v nosečnosti. Kako se ga naredi, so mi prijazno pokazale gorenjske ustvarjalke, s katerimi se rada dobim na kofetkanjih.

Odejica za dobrodošlico najini punčki. Tu je prepognjena na pol. Je prva (in edina) odejica, kar sem jih kadarkoli spletla in zelo lepo greje :)

Pa še moja prva igračka iz blaga. Ne čisto okrogla žogica s precej napakami, a narejena z ogromno ljubezni. V notranjosti ima skrit kraguljček, da cinglja. Mali je bila nekaj mesecev pretežka in prevelika, tako da se res z veseljem igra z njo šele zdaj, ko ima že devet mesecev.



 Lanske voščilnice za veliko noč.


In še delček mojega najpomembnejšega in zame najlepšega izdelka doslej :). Slika je stara že več mesecev, rokica je zdaj že konkretno večja...

4 komentarji:

  1. Dobrodošla zopet med blogerji!
    Vaše leto je bilo res pestro, zanimivo in bogato. Toliko novih stvari! Zadnji "izdelek" je seveda mojstrovina!
    Uživajte in se imejte radi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla nazaj. Zaradi zadnjege izdelka in vsega dogajanja, ki si ga opisala se je "splačalo" odklopiti. Čestitke za vse!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla nazaj! Kako znano ... :) Veliko ustvarjalnih trenutkov!!

    OdgovoriIzbriši