nedelja, 5. januar 2014

Novoletne drugič

Druga serija lanskih božično - novoletnih voščilnic je nastala iz "negativov" izrezkov, ki sem jih uporabila v prvi seriji. Se mi zdi kar škoda, da večina ustvarjalk uporabi le izrezane delčke, saj tudi  "negativi"  lahko izgledajo prav luštno.

Iz izrezane osnove, ostankov papirja, nekaj trakcev in štampiljke Srečno so nastale zelo preproste voščilnice, ki so bile hitro narejene.






Pa še ena od blizu. To kot drugo prijavljam na izziv v Craft-alnici na temo Božični čas.

3 komentarji:

  1. Tudi te so čudovite :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so.
    Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz uporabim negative kjer le lahko. Pa tudi vse izrezke in odreske shranjujem, pa vsako pikico papirja porabim ... mi pravi moj B., da imam polno sobo smeti, vendar jaz v vsakem koščku vidim potencial :))) enkrat v sedmih letih pa res :)))

    OdgovoriIzbriši