sobota, 4. januar 2014

Novoletne voščilnice - prvič

Z malo zamude kažem lanske novoletne voščilnice. Lani nisem ustvarila veliko, zato sem se čestitk  za božič in novo leto lotila z veseljem in obenem tudi z malo strahu, kako mi bo šlo po daljši ustvarjalni pavzi.

Kot vedno so novoletne voščilnice nastale v serijah, vse serije pa povezuje lejt motiv - tokrat sem se odločila za novoletne okraske.

Prva serija voščilnic je tridimenzionalna. Uporabila sem izrezke balončkov, ki mi jih je prijazno dala ustvarjalka Tadeja, svojo štanco, distress inke in okrasne kamenčke, pa seveda papir. In se igrala, igrala... dokler jih ni nastalo 12 in mi je zmanjkalo izrezkov okraskov. Pa kot ponavadi niti dve voščilnici nista enaki :)







še nekaj posamičnih fotk





Zadnjo prijavljam na izziv v Craftalnici, kjer je tokratna tema božični čas.

4 komentarji:

  1. ooo koliko jih je prav se so zelo lepe :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so lepe.
    Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši