torek, 14. januar 2014

Srčkasto z navdihom

Navdih za svoje voščilnice pogosto najdem na spletu pri drugih ustvarjalkah. Zato mi je zelo všeč, da sta Vladka in Tina, h katerima zelo rada pokukam, že kar nekaj časa nazaj začeli z izzivi Ko me inspirira. Pogosto sem se hotela tudi sama prijaviti, a mi je bodisi zmanjkalo časa bodisi mi izdelek ni bil dovolj všeč, da bi ga kazala javnosti.

Tokratni izziv Ko me inspirira je že 21. po vrsti, za navdih pa je Tina izbrala kuverto-žepek.  Malo sem razmislila in naredila majhno kuverto ter jo prilepila na kvadratno osnovo za voščilnico, na katero sem že prej embosirala obrobo in napis zate. Dodala sem še nekaj srčkov in voščilnica je bila nared. Že takoj po embosiranju sem opazila, da je na osnovi ostalo nekaj prahu in so zato nastale drobne bele pikice, a mi je bilo čisto všeč, zato sem pustila in nisem delala nove osnove.



Prijavljam jo tudi na izziv spletne trgovine Ustvarjalni dotik, kjer tokrat želijo srčke, pogoj pa je tudi, da uporabiš vsaj tri izdelke iz trgovine. Jaz sem uporabila kvadratno osnovo za voščilnico iz recikliranega papirja, pisalo za embossing, bel embosirni prah in distress ink antique linen.

7 komentarjev:

  1. Prah deluje kot posut sladkor in cisto pase zraven in tile srcki so prav lusni, kako letijo ven iz kuverte. Poleg tega je meni vedno vsec ta eko-bela kombinacija. Me zelo veseli, da si se nama pridruzila in da ti je vsec najin izziv in njegov namen. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, zelo sem vesela, da si se nama pridružila. Škoda, ker se nama nisi že prej, zagotovo si naredila lepe stvari! Tvoj žepek s srčki mi je zelo všeč in vijugasta embisirana črta je super. Male pikice okrog pa so meni všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila. Všeč mi jekuverta polna srčkov, ki letijo iz nje in jim ni videti konca.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna čestitka s srčkastim sporočilcem :) Všeč mi je rdeče-bela-rjava kombinacija. (Ustvarjalni dotik)

    OdgovoriIzbriši
  5. zelo simpatčna voščilnica. tudi meni je všeč te eko pridih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Na mojem blogu te čaka nagradica. Preveri :)

    OdgovoriIzbriši