ponedeljek, 5. julij 2010

Škatlica in čestitka

Očitno mi zadnje čase vleče na rožice :). In tako sem prav na hitro pred TV naredila škatlico za drobnarije v obliki rožice, nanjo sem prilepila rožasto podlago in hihetajočo se Tildo. In ker je na Craft-alnici še vedno aktualen izziv na temo rožic, tole mojo škatlico prijavljam na izziv.

Pa še druga poročna, ki sem jo omenjala že v eni od prejšnjih objav. Je precej preprostejša od tiste s pavs rožicami. Poleg tega pa še fotogenična ni - tudi v drugem poskusu fotografiranja ni nastala nobena dobra fotka, zato pripenjam eno , ki je bolj tako-tako. Morda poskusim še s tretjo fotoseanso enkrat podnevi, pa bom zamenjala fotografijo.

4 komentarji:

  1. Luštkana škatlica! Dobra barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušna tale zelena škatlica v obliki rože. Ta druga pa lepo izpade v tej barvni kombinaciji, jo naredi tako elegantno.

    P.S.
    Kadar slikaš, ko ni preveč svetlobe, poskusi z slikat z makro - to je tak znak v obliki tulipančka, če ga imaš. Jaz notri vse slikam z makro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav luštna, taka živahna škatlica!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. :) obe sta lepi, poročna je pa ful klassy :)

    OdgovoriIzbriši