ponedeljek, 12. julij 2010

ujeto morje

Morje je ena od stvari, brez katerih bi bilo moje življenje precej bolj pusto. Obožujem njegovo barvo, hlad, zvok, ko pljuska ob obalo, ribe in druge živali, ki živijo v njem. Všeč mi je tako takrat, ko je mirno kot olje, kot tedaj, ko besno udarja ob obalo in kaže, kako močna in neusmiljena je lahko narava.

Rada sem ob morju. In naravnost obsedena sem z iskanjem raznoraznih "zakladkov" na obali.

Med njimi je tudi t.i. morsko steklo - koščki razbitega stekla, ki jih je morje obrusilo in jim dalo novo podobo. Vsako leto sem jih domov prinesla nekaj pesti in po več neuspelih poskusih končno uspela ujeti to steklo v nakit.


Koščkom morskega stekla sem naredila "okvire" iz žice in jih nato prepletla s tanko žico, da ne morejo pasti ven. Nastal je takle poleten kompletek zapestnice in uhančkov. Slednji so še posebej lepi, ko se vanje ujame svetloba.

2 komentarja:

  1. Čudovit komplet. Viš, tole iskanje zakladkov ob morju je pa tudi meni super. Čeprav se mi zdi grozno, da kdo odvrže steklo in ogroža ostale, pa so obrušeni koščki tako luštni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauu, kako dobra ideja in še lepša izvedba. Super dobro si tole uporabila. Si kar predstavljam, kako lepo je, ko se v ta steklca ujame sončni žarek.

    OdgovoriIzbriši