torek, 20. julij 2010

Za pozabljive

Nekaterih mati narava ni obdarila z neskončnim spominom za vse, zato si moramo včasih malo pomagati s samolepilnimi listki. Blokce listkov za prijateljico in zase sem zakamuflirala v "ovitke", da so zdaj videt kot knjigice.

Skupinska fotka
Za mačkoljubko Metko
Ta ovitek prijavjam na izziv v Craft-alnici, kjer so tokrat želeli spodnjo postavitev



Tale je pa zame



5 komentarjev:

  1. Ja, ti listi tudi meni pridejo zelo prav, ker drugace bi veliko zadev pozabila. Super si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, muckipakužki! Zelo luštno. :-) Si jih sama narisala? Stil mi izgleda enak kot dekle pod dežnikom iz ene od prejšnjih kartic.

    Sem pogledala tudi tvoje bodičasto-morske slike iz Mehike... Hmm, a se smem naročiti na kakšno potopisno predavanje? :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Eva muckipakužki so odtisi štampiljk, ki sem jih dobila od ene ustvarjalke. Moje risarske sposobnosti niso niti blizu temu :)

    Kar se tiče potopisnega predavanja imaš pa itak že odprto vabilo, če si tista Eva, kot se mi zdi, da si. Tako da kar naroči se, ker se tvoj partner nekaj obotavlja :). Če pa nisi tista Eva, ki je že povabljena, pa tudi lahko "priredim" kak ogled fotk ob kavi

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba ovitka sta luštna, drugi mi je celo malce bolj :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tej svečano prisega, da se ne bo več obotavljal. :-) Se že veselim!

    OdgovoriIzbriši