sobota, 31. julij 2010

sprehod po Bruslju

V Bruslju sem bila že nekajkrat, vedno službeno in vedno brez časa za ogled mesta. Na zadnji službeni poti v prestolnici Evrope pa mi je na koncu le ostalo nekaj časa za sprehod.

Začela sem v t.i. evropski četrti. V tem delu Bruslja so vse evropske institucije, tudi Evropska komisija.



Nato sem se s podzemno železnico odpeljala nekaj postaj, se še malo sprehodila in prišla do muzeja sodobne umetnosti
se razgledala naokoli

in videla še kraljevo palačo

Po hribu navzdol in čez park sem jo mahnila proti staremu središču mesta


vmes pokukala v prodajalne slavnih belgijskih pralinejev

in prav tako znamenitih belgijskih čipk
Ter si šla ogledat Manneken Pisa oz. dečka, ki lula.Malo me je razočaral, ker je tako majčken - bi rekla, da ima manj kot 50 centimetrov
Privoščila sem si vafelj
In tudi Manneken Pis (njegova večja različica) si je privoščil enega :)
Na Grand Place sem si ogledala predstavo posebne policijske enote

še malo pofotografirala
in nato odhitela na letalo.
Bilo je kratko, a sladko :)

1 komentar: